poniedziałek, 2 maja 2011

British Museum

Z braku czasu i z braku znajomosci miasta, spowodowało, że zwiedziłam tylko British Museum. Ale obiecuję nadrobić to w niedalekiej przyszłości. A tutaj prezentuję zdjęcia :D :

Uwagi: Gdy się wchodziło, nie wiadomo, gdzie patrzeć, tyle ciekawych rzeczy było. Niesamowite!
***


For lack of time and unknown city, meant that only toured the British Museum. But I promise to catch up in the near future. And here I present pictures: D

Notes: When you fall inside, do not know where to look, so many interesting things there. Incredible!



Welcome
















More information you can see: British Museum

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że ja też wreszcie wybiorę się do tego kraju moich marzeń i zwiedzę wszystko co się da :)

    Muzeum, nawet na tych kilku zdjęciach (za mało!), wygląda imponująco. Zapewne tak jak Luwr trzeba je zwiedzac przez kilka dni bo po prostu nie da sie ogarnac wszystkiego za jednym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 razy w Londynku byłem i nie zwiedziłem wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Adelaida: Oczywiscie, ze zdjec mam wiecej, ale fakt, zeby zwiedzic akurat to muzeum (i te wszystkie kontynenty na tych pietrach) to naprawde trzeba chyba na to pare dni. (i to od godziny otwarcia do zamkniecia) :P Bo inaczej sie nie da poprostu :D Pewnie, kidy bedziesz juz zwiedzac, to zobaczysz zapewne juz calkiem co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że na cenzurowanym :P jestem

    Belmondo44

    OdpowiedzUsuń