wtorek, 15 marca 2011

Czarnoksiężnik z Krainy Oz - The Wizard of Oz

Witam,  dzis chcialam zaprezentowac zdjęcia autorstwa Pawła Czarneckiego, ktore odbyly sie w Krainie Oz z Piękną i uroczą modelka Kamilą (czyli ze mną) :3 A oto i one! Nie wiem jak wam, ale mnie się bardzo podobają :3

 I am a Doll

:3

 klapsik, niegrzecznej lalce


Dorothy evil

One of my favourite photos! <3


...


Ogolnie podoba mi sie cala seria zdjec, zrobiona w tym klimacie, i najchetniej wrzucilabym je  wszystkie! Naprawde, są przesliczne, nie tylko ze wzgledu na mnie, ale i o cale otoczenie (cala scenografia, tworzy niesamowity klimat i kolorystyke) Tym razem wcieliłam sie w Lalke, inspirowaną Dorotą z Krainy Oz. (tak mi sie wydaje, przynajmniej ja tak to interpretuje) :) MIODZIO <3

Wiecej zdjec mozecie zobaczyc rowniez na:
blogu autora: Pawel Czarnecki
Na DeviantArt Arianna-chan
oraz Arianna maxmodels


Secialne podziekowania dla Pawła :* Thank U 

4 komentarze:

  1. wiedzą, żeś Ty je robił, to nie komentują :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać skrywany sadyzm mający podłoże psychologiczne. Prawdopodobnie jest to skutek traumy z dzieciństwa. Tylko patrzeć jak wskutek apatii będącej objawem nasilającej się depresji dojdzie do tragedii. Narastająca agresja może skutkować w nieobliczalności i czynach psychopatycznych.

    Belmondo44

    OdpowiedzUsuń