środa, 2 marca 2011

Raport Dnia :)

Tak z nudów napisze co nieco :) Bo w sumie, nigdy nie wrzucałam nic ot tak poprostu :) A wiec, ostatnio buszując po internecie znalazlam przepysznie wyglądające ciacho! Chciałabym kiedys takie zjesc :D)

przyznacie, ze to kawal ciacha :P 
A tutaj pracowania rysunku (skrawek), była nadwyraz ładna pogoda, az chciało sie pracowac, że tak powiem :P


:)


Skup Blejtram i prac :P I kurka Kamila (kolegi z roku) 
Moje przybory  :P



Moja dopiero-robiąca sie praca (rysunek) :)

Tak byłam pochlonięta pracą, ze z tego wszystkiego zapomnialam zrobic zdjecie efektowi koncowemu :P Pewnie się zastanawiacie dlaczego w tym rysunku użyłam farby, a więc od tego roku zamiast klasycznego rysunku mam Media Rysunkowe, czyli używamy i stosujemy kolaże, dodajemy kolor (kredki, farba, pastele, papier kolorowy) tusz i wiele, wiele innych rzeczy, w sumie kto na co wpadnie :) Ale i są tacy, którzy rysują tylko ołówkiem :)

:)
A oto widok z pracowni, już ten popołudniowy, z koła rysunkowego :3 Zimowy mroźny dzień :P
A na koniec dnia KOT!!!


Strasznie płochliwy był i ciężko było mu zrobic jakiekolwiek zdjecie, wiec pytanie: Gdzie jest kot? :D

Ooo!! Zapomniałabym, dziś koleżanka poprosiła mnie abym zrobiła jej fotomontaz :D Wiec, dajmy na to, że to mogę zaliczyc do Daily Sketch 30 :) 



Agata 01 :) 

Agata 02
Szczerze powiedziawszy to mnie osobiście podoba się wersja z pierwszym zdjęciem :) 
Have a nice day :) xxx


1 komentarz: