niedziela, 6 marca 2011

Sesyjnie

Tym razem, to nie ja byłam gwiazdą fleszy ani obiektywu fotograficznego, tylko moja koleżanka z roku o czarującym imieniu Karolina (Caroline). A ja pełniłam za to rolę fotografa i  w związku z tym, że nie tylko lubię byc fotografowana, to i lubię fotografowac, tak wiec dawalo mi to wiele przyjemnosci  i radosci  ^___^  Otóż chce pokazac wam, parę calkiem udanych zdjec, jakie wspolnymi silami stworzylysmy, w klimatycznym miejscu.
Narazie pokaze zdjecia z pierwszego dnia sesji zdjeciowej, z drugiego dnia czekam na zdjecia. Ale jak  dostane to odrazu je zaprezentuje ^o^

Sepiowato trochę :)

:)

* * *
Uh-hu

* * *
No dobra, może w tej całej sesji, znajdzie sie jakies i moje zdjecie :P O! Jest, prosze bardzo, piękna Kamila :)

:3

Hymmm

                                       ENYOJ!



6 komentarzy:

  1. Te "klimatyczne miejsce" wygląda mi na wioskę zabitą dechami, ewentualnie domek letniskowy pobliskich żuli i ćpunów :)
    Mhm... co jeszcze zwróciło moją uwagę... nazwa ostatniego jpg`a - "aj sraj" :P
    No... to teraz wrzuć następną partię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze musisz sie przygladac :P A te miejsce, to fakt, jakies legowisko bezdomnych, ale naszczescie wtedy nikogo nie bylo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. na drugim zdjęciu Karolina i jej domek :P co tam że nie ma drzwi, widać wietrzy się :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ups...wydało sie, gdzie mieszka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No przecież mowiles dzis gdzie...:P

    OdpowiedzUsuń